woensdag, augustus 23, 2006

Kralen, kralen en nog eens kralen

Vandaag weer eens enkele kettingen gemaakt. De datum van de verkoopdag (zondag a.s) komt nu snel dichterbij en het is toch wel lekker een voorraadje kant-en-klare kettingen te hebben liggen.
Ik ga daar op de kraam ook wel kettingen maken, maar niet van die ingewikkelde.
Hieronder volgen wat foto's van kettingen die ik pas heb gemaakt.

De roze ketting is gemaakt van rocailles (kleine kraaltjes), glaskralen en ordinaire roze knopen.

De zwart-witte ketting is gemaakt van 5 waxkoorden met groot-oog kralen en dan knopen in de koorden.

De roze kralen zijn aan een waxkoord geregen en vastgeknoopt, en dan 5 koorden.

De bruine ketting bestaat uit veel grote glaskralen geknoopt aan waxkoorden.

De zwarte veterketting heeft bedels van glaskralen onderaan en de andere ketting is geregen met rocailles en kralen die rond elkaar zijn gedraaid.

Sommige kettingen zijn veel werk en andere heb je zo gemaakt.
Nu nog de juiste prijzen vaststellen :) Moeilijk, moeilijk, moeilijk! Iemand suggesties?

4 opmerkingen:

Andrea zei

echt heel gaaf!!! tja en prijzen??? echt geen flauw idee...

Marjolein zei

Ooooh wat super....... schitterend die kettingen zeg!!! Lever je ook naar het buitenland:-)

Prijzen....meid, geen idee!

Marjo zei

Wauw, die zien er gaaf uit! Ik rij elke werkdag (3keer per week) langs een kralenwinkel in Eindhoven....misschien moet ik daar ook maar eens binnen gaan kijken. Wel oppassen dat ik niet straks verslaafd raak aan kettingen maken ;-))

Anoniem zei

Leuk zeg! Echt heel mooi! Ik weet niet zoveel van de prijzen. Heb niet zo veel kettingen. Heb vorige week toevallig twee gekocht. Originele prijs was 15.95 en 19.95 euro. Maar de kledingwinkel stopte ermee en deed ze daarom weg voor 5 euro. Da's natuurlijk een koopje. Anders kijk je even bij zo'n winkel. Bij ons zit o.a. Bijoux Brigitte. Zoiets is er bij jullie toch ook wel?