maandag, september 25, 2006

Gescrapt

Zoals beloofd nog even de foto's van de gescrapte LO's van gisteren.
De eerste is met een foto van Rutger die laguit in de modder zit in het Verdronken Land van Saeftinghe. Ik heb hier veel foto's van dus er zullen vast nog wel meer LO's gemaakt worden hierover.


De volgende is een LO van Rutger met N. en J. zijn vrienden. Ze zitten samen op de voetbal en zijn dikke vrienden.

Dan heb ik nog een bijdrage gemaakt voor de CJ van iemand met als onderwerp Mijn favoriete muziek.
Op het moment ben ik nogal weg van Il Divo, dus daar heb ik de spread over gemaakt. Hij is vrij rustig gehouden. In het hoesje zit een CD met de muziek van Il Divo.


Dan heb ik ook nog een Lo gemaakt op A4 voor mijn speciale project. Nee hoor, het is om mee te dingen naar een Slaapkamer Make Over. Nu kan onze slaapkamer best een make-over gebruiken, dus ik dacht ik ga meedoen.

Om een beetje op te vallen en niet alleen een briefje in te sturen heb ik een (niet echt super)LO gemaakt met daarop 2 foto's van onze slaapkamer. Het is een onmogelijk ruimte met 2 erkertjes en een schuine muur. Een crime om fatsoenlijk in te richten. Dat heb ik op de achterkant ook als motivering geschreven. Misschien vind de interieurstyliste het zo'n uitdaging dat zij mijn inzending er uit pikken. Ik hoop het van harte...... Als je wint krijgt je namelijk een nieuw bed met matras, bedbodem en linnengoed, nieuwe vitrage, vloerbedekking en overgordijnen, een TV twv 1700 euro en je kamer wordt geschilderd. Meubels krijg je van een interieurwinkel hier uit Terneuzen en alles wordt voor je gedaan. Duimen jullie voor ons.......

3 opmerkingen:

Marjolein zei

Joh, dat ziet er goed uit allemaal, leuk die CJ bijdrage, zeker met de cd erbij! En die sl.kamer LO vind ik super, zal hard voor je duimen!

Anoniem zei

leuk je bijdrage voor de Cj , incl muziek !

En die inzending voor je slaapkamer make over helemaal super, zal voor je duimen . Wanneer weet je of je gewonnen hebt ??

groetjes eliane

Andrea zei

Ik ben aan het duimen! Enne die voetbalLO heb ik vandaag al een keer eerder gezien ;-)