zondag, september 24, 2006

Ik kan niet slapen...........

........dus ben ik maar weer uit bed gekomen. Ik lig toch maar te malen, en om even mijn gedachten te verzetten kan ik natuurlijk mooi even een stukje mailen.
Dit weekend lekker bezig geweest. Zaterdagmorgen heeft mijn jongste met zijn team alweer gewonnen (en hij heeft een keer gescoord). Ze hebben nog niet verloren, dit seizoen, en staan nu met 5 punten verschil bovenaan in de competitie.


Volgende week moeten ze spelen tegen de nummer 2 in competitie. Jammer dat ik er dan niet bij kan zijn, ik zit dan in Doorn (ook leuk).

's Middags zijn we nog wezen kijken bij het 1e team van de Boys, dat moest spelen tegen Nieuw-Lekkerkerk. Eindigde in gelijkspel, de eerste punten voor het team zijn binnen.

's Avonds hebben we nog een rondje kermis gedaan, was gezellig, 3 knuffels was de oogst en en zak oliebollen (sorry SonjaB).

Vandaag heb ik lekker gescrapt, een CJ-bijdrage afgemaakt en 2 lootjes gemaakt. Moet er nog foto's van maken, maar dat is voor morgen.

Tussendoor nog een regenboog kunnen bewonderen.

Dat vind ik altijd zo'n wonderlijk verschijnsel. Zodra het regent terwijl de zon schijnt, zal ik altijd even kijken of ik een regenboog zie.

Vanavond heb ik op tv nog zitten kijken naar de herdenkingsdienst voor Steve Irwin, de Crocodile Hunter.


Ik vond het zeer indrukwekkend. W. is een grote fan van hem. Hoewel ik altijd heb gezegd dat hij nog wel eens zou worden gedood door een krokodil, omdat hij altijd zo tot het randje ging, had ik nooit verwacht dat een steek van een pijlstaartrog hem fataal zou worden. Niet iedereen is even gecharmeerd van hem, maar je kunt zeggen wat je wilt, hij heeft wel veel betekend voor het behoud van de natuur.

Nou, ik ga maar weer slapen (hopenlijk lukt dat). Eerst nog even klijken bij de kids en ze een aai over de bol geven.

Geen opmerkingen: