zondag, oktober 15, 2006

Familiebezoek

Vandaag zijn we een hele dag "op de reutel" geweest.
Eerst vanmorgen mijn ouders bezocht. Mijn zus Marion kwam ook nog even langs. Ze had gehoord dat wij zouden komen en aangezien ze een paar honderd meter van mijn ouders vandaan woont, slaan we zo 2 vliegen in een klap. Zo ook Rutger, die voor een goed doel op school speculaaspoppen "moet" verkopen. Een pop van 500 gram voor 3.20 euro.Koopje toch!

Telefonisch al een paar poppen verkocht aan andere familieleden.
De stand is nu inmiddels 11 poppen verkocht wat goed is voor 16.50 euro voor het goede doel. Als alle andere kinderen (zo'n 250) ook zulke resultaten halen mag het goede doel zich in de handjes knijpen.

Enfin, Oma en tante Marion wilden natuurlijk ook een pop, zo ook tante Claudia die we telefonisch op de hoogte van het goede doel stelden. Zij woont immers ruim een uur rijden bij ons vandaag dus die zien we helaas niet zo vaak.
Misschien dat we er in de voorjaarsvakantie een dagje heen gaan want ze vertelde over de telefoon dat ze vrijdag met de fiets was gevallen en na een ziekenhuisbezoekje bleek ze haar sluetelbeen gebroken te hebben. Pijnlijke kwestie, en wat vervelender is, ze kan niet eens fatsoenlijk Suus' luier verschonen. Elke dag moet er dus iemand bij hun in huis zijn als mijn zwager is gaan werken. En ze zitten nog wel midden in een verhuizing!!!
Mijn moeder gaat er 2 dagen heen deze week en wij misschien dan ook wel een dagje.

Na geluncht te hebben bij mijn ouders reden we naar G.'s ouders, een klein half uurtje verder.
Ook hier weer een pop verkocht.

Oke, de familiebanden zijn weer aangehaald en thuis hebben we een lekker frietje gehaald bij de plaatselijke Piet Friet.

Morgen begint de vakantie!!!!

Geen opmerkingen: