donderdag, oktober 05, 2006

Lekker gescrapt

Ik ben echt weer in the mood, qua scrappen.
Maandag heb ik bijdrages voor 2 CJ's gemaakt, dinsdag een single Lo en een spread gemaakt.

Het eerste CJ ging over boodschappen. Wat de bedoeling was van het album: je gaat naar de supermarkt, maakt foto's van je boodschappen en laat dat zien in het CJ. Ja duh!! Zie je mij al in de AH mijn boodschappen fotograferen. Als je niet oppast bellen ze de PAAZ-afdeling. En trouwens.....iedereen doet zo'n beetje dezelfde boodschappen.
Ik dacht: ik ga gewoon al doodelend al mijn boodschappen opschrijven en zet er een paar foto's bij van een internetsite en op de andere bladzijde heb ik een foto gemaakt van een klein boodschappenwagentje van Xenos, gevuld met PrimaFlowers. Want zulke boodschappen doe ik het liefst.....


Als voorsteltag heb ik een klantenkaart gemaakt.



Het andere CJ ging over namen. Wat voor namen heb je voor je kinderen uitgekozen, wat betekenen ze, enz...

De Lo hieronder gaat over "mijn jongens op de kermis". Foto is gemaakt op 16 sept. 2006

De spread die ik als laatste heb gemaakt is nog met foto's van de excursie naar Saeftinghe met de klas van Rutger. Alleen foto's gebruikt waar ik zelf op sta.


Wat zal ik nu eens gaan scrappen.........

1 opmerking:

Andrea zei

Vind de CJ bijdrage cool Jolanda!! die klantenkaart is super gevonden zo!
Rest ziet er ook goed uit hoor ;-)