maandag, december 11, 2006

Kerstgevoel

Eindelijk begint het hier een beetje te komen.... het kerstgevoel.

Vanmorgen heb ik een sterrensnoer opgehangen aan het achterraam (foto komt nog wel), dus de eerste toon is gezet. Deze week ga ik de kerstspullen van zolder halen, dan kunnen we de kerstbomen (ja, wij zetten er altijd 2) in het weekeinde zetten.

Op de voordeur hangt al een bordje.


Elke dag even een cijfertje veranderen en zo aftellen tot het kerstmis is.
(Aan het touwtje linksonder hangt een stukje schoolkrijt. )

2 opmerkingen:

Paule zei

Wat een gaaf bordje! Zou je er eigenlijk ook eentje van moeten hebben om de dagen tot een verjaardag op af te tellen of zo. Misschien een leuk scrapprojectje, of is dat vreemd?
Weet je wat wel vreemd is? Moet je ff op mijn blog kijken, daar staat iets voor je!!!

Marjolein zei

Wat een leuk ding joh!!! Ik zoek nog steeds iets voor aan de voordeur, maar nog niet gevonden. Dus ik heb maar leuke stickers op de tochtdeur! Leuk dat jullie nu ook in de kerstsfeer komen, ben ik niet meer alleen:-)