donderdag, januari 04, 2007

2006 in vogelvlucht

Vanmiddag een spread gemaakt over het jaar 2006. Foto's van feiten uit 2006.


Journaling:

Een jaar met hoogtepunten en, helaas, ook enkele dieptepunten.

Hoogtepunt was dit jaar wel het feit dat Rutger met zijn voetbalteam E4 in april voorjaarskampioen en in december met E1 najaarskampioen werd. In 2006 ben ik 2x naar Papier & Pictures in Doorn gereden om mijn scrapvriendinnen van scrappers-nl te ontmoeten. Rutger werd dit jaar 10, Werner werd 13 en hij nam afscheid van de basisschool en gaat nu naar het Zeldenrust-Steelantcollege waar hij in de brugklas havo/vwo zit. Wat de basisschool betreft hadden we een leuk jaar met de ouderraad, we zijn met de klas van Werner naar de Heart Dance Award geweest, met Rutger’s groep naar Het Verdronken Land van Saeftinghe en in december zijn ze gaan schaatsen op de ijsbaan op de markt. Dit jaar ook enkele keren de dokter bezocht. Zo is bij Rutger weer exostose gevonden, onder zijn knie dit keer. Werner heeft foto’s van zijn pols laten maken i.v.m. de groei en is hij in het traject van de orthodontist beland. Afscheid hebben we in februari genomen van oma, die overleed op de leeftijd van 96 jaar.

1 opmerking:

Francine zei

Ik wist niet dat werner niet goed groeide... sterkte ermee, ik weet er alles van.

En, ik heb je getagged :-)