zondag, januari 14, 2007

Cropochtend

Vrijdagochtend hadden we de eerste cropochtend van dit jaar. Het was weer erg gezellig.
De "juf" had haar Cricut meegenomen. Geweldig apparaat. We hebben zoveel uitgeprobeerd dat er van scrappen weinig is terechtgekomen.

Maar dat heb ik 's middags thuis weer ingehaald.

De Dare heb ik al laten zien, maar ik heb ook nog twee andere LO's gemaakt.

Een van Werner. Met daarop een foto gemaakt op zijn 13e verjaardag. Dat hij niet echt wou poseren is wel te zien, maar goed. Dat is pubereigen, zal ik maar denken. De letters W @ 13 zijn gemaakt met de Cricut.

De journaling bestaat uit een aantal vragen, waarop hij antwoord heeft gegeven. Als ik dat nu ieder jaar doe, dacht ik zo, dan kunnen we zien hoeveel hij veranderd.


De andere Lo is een terugblik op december 2006. De journaling, geprint op een schrijfblokblaadje, vertelt in het kort over enkele dingen die in december zijn gebeurd.

Hierbij 4 foto's, gemaakt in december.

Ik ben van plan dat elke maand te doen, dan heb je na een jaar een soort jaaroverzicht.

2 opmerkingen:

eliane zei

hé Jolanda ,dat vind ik een leuk idee om van elke maand een paar foto's te scrappen, die tip neem ik van je over......:))

Paule zei

ziet er weer harstikke leuk uit!
Ik ben van plan om elke maand een foto van de maand te kiezen en er een scrapje van 10/15 van te maken. Op de wc hebben wij zo'n plastic insteek ding hangen waar je foto's in kan doen. Leek me leuk voor dit jaar:-)