donderdag, februari 22, 2007

Gecrashed

Het is helaas gebeurd. Onze harde schijf is gecrashed.
Gelukkig heeft G. een laptop van zijn werk, die mee naar huis mag, dus 's avonds kan ik even de mail checken en zo. Hopenlijk kan het mannetje, waar de PC nu is, nog een en ander redden, maar sommige dingen ben ik natuurlijk kwijt. Gelukkig had ik vorige week nog een back-up gemaakt van mijn foto's en de foto's van deze maand staan bijna allemaal nog op mijn toestel, dus ben ik wat dat betreft niet al te veel kwijt. En volgens G. kan het mannetje vast nog wel een en ander redden van de kapotte schijf.
Maar alle emailadressen en zo ben ik kwijt. Ook diverse dingen van de ouderraad kan ik denk ik wel vergeten..... En natuurlijk al mijn opgeslagen lo's uit mijn jatmappie.... of zou het mannetje ook die kunnen redden. Een heleboel heb ik opgeslagen op de D-schijf, dus die zijn niet reddeloos verloren. Gelukkig!!

Zoals het er nu uitziet kunnen we dus op zoek naar een nieuwe PC. Rest nog de vraag: een desktop of een laptop??
Wat heeft jullie voorkeur en waarom?

1 opmerking:

eliane zei

Jeetje , bij jou ook al ?? paule haar computer was ook al stuk , die van Grietje werkte niet goed....virus ??? Ik heb een laptop voor mijn werk en een desktop( ?) zo'n gewone grote voor thuis en beide bevallen goed .