zondag, maart 25, 2007

Het was leuk...

...gisteren in Almere bij Dolls.
Onverwacht kon ik met V. meerijden, die met haar dochter papier ging uitzoeken.
Gelukkig, niet het hele eind alleen rijden...

Ze stond om 7.40uur voor de deur (slik!) en na ruim 2.5 uur rijden (en even zoeken op het laatst) waren we eindelijk op de plaats van bestemming.
Ik was natuurlijk weer de laatste :( ). Na iedereen begroet te hebben ben ik meteen even de winkel ingedoken, zoals de meesten.
Veel te veel gekocht natuurlijk, maar er lag ook zoveel moois. En M. had nog prima bloemetjes voor me waar ik heel blij mee was.
Toch nog wat gescrapt. Ik moest het CJ van Francine nog afmaken en dat is gelukt. Verder begonnen aan een LO voor de challenge op de site van CC. Die is nog steeds niet af, want DE PRINTER DOET HET NIET.
Maar die LO komt echt van de week nog wel af hoor.

Hebben we eindelijk een nieuwe PC (sinds vrijdag), zoeken we ons rot waar alles staat en hoe alles werkt. Er zit Vista op en alle programma's, Word en zo, zijn 7 jaar jonger dan die op onze oude PC. Die het overigens ook nog doet en nu op zolder staat, bij mijn scrapspulletjes.

Nou ja, na een hele leuke dag heb ik rond 15.30 uur afscheid genomen want mijn vervoer was inmiddels (zij waren nog even doorgereden naar Scrapland in A'dam) weer gearriveerd.
En terwijl de anderen naar La Place gingen om nog gezamelijk te eten, zijn wij nog even naar Paper & Pictures in Doorn gereden. Alsof ik nog niet genoeg scrapspul had gezien....
Maar daar hadden ze toch weer veel andere dingen, dus ook daar nog wat gekocht natuurlijk.

Onderweg nog even wat gegeten bij de Mac en rond 19.45 uur was ik thuis.

Waar iedereen weer wat te vertellen had.
"Ja mam, ik heb mijn huiswerk gemaakt!", zei de een.
"Mam, we hebben gewonnen met voetbal en ik heb er een gescoord!", zei de ander.

Gelukkig, ook zonder mij gaat alles gewoon door. (Ik had ook niet anders verwacht, hoor!)

2 opmerkingen:

Je@net zei

Klinkt als een prima weekend!!!

Marjolein zei

He klinkt gezellig joh!! Nu nog een foto van je aankopen showen hoor!