vrijdag, maart 23, 2007

Morgen............

............ga ik met een paar (zo'n 10) scrapvriendinnen een hele dag scrappen. In Almere!!
Een roteind weg, zo'n 2 1/2 uur, maar dat mag de pret niet drukken.

Dus vandaag ben ik (na ons cropochtendje, straks) bezig met het inpakken van dingen die mee moeten, uitprinten van foto's die gescrapt gaan worden en het samenstellen van pagina-kits, passend bij de foto's die meegaan.
Er zal vast ook wel e.e.a. worden gekocht daar, maar voor de zekerheid neem ik toch maar bijpassend papier mee, want ik zie vast zoveel mooi papier dat ik daar nog niet in wil gaan knippen (wat een muts ben ik he).
Ik vind het altijd zo'n zonde om het mooie papier meteen te gebruiken, zodat het uiteindelijk altijd wel een paar weken ongebruikt blijft liggen, om er zomaar af en toe even naar te kunnen kijken.

Meiden, ik heb er veel zin in! Tot morgen!

4 opmerkingen:

Marjolein zei

Meid, een heel gezellige dag, en ik hoop dat je veel foto's plaatst zondag! (of misschien morgen nog wel!) Je bent geen muts..... ik heb al weken het nw. BG in huis.. en het ligt nog net zoals dat ik het kocht..... of ben ik ook een muts?

Francine zei

HEEL VEEL PLEZIER!

Anoniem zei

En....het was leuk he? :)

Andrea zei

Het was echt leuk!!