zaterdag, maart 10, 2007

Update PC

Nog steeds is de PC niet goed :(((

Dachten we eerst dat ie was gecrashed, later bleek dat het moederbord beschadigd was. Dat kwam vast door het iedere keer versteken van de toetsenborden. R. moet nl. op een ander toetsenbord typen voor zijn typediploma. En dan ons eigen toetsenbord er weer op.....
Er was vast iets beschadigd op het moederbord want de PC herkende geen enkel toetsenbord meer... lekker dan..
Toen bleek er uiteindelijk een softwarefout te zijn...... (virusje??)

Alles lijkt uiteindelijk weer goed...... Alle programma's zijn eraf. Opnieuw installeren dan maar. Dan lijkt hij sommige programma's niet meer goed te installeren. Een punthoofd krijg ik er van en met mij de kids want die kunnen hun favo games niet meer spelen. Ik krijg mijn digi niet meer geleegd en kan niet posten op blogger. Verder kunnen we wel e-mail ontvangen maar niet meer versturen.....Allemaal van die rare dingetjes. Gelukkig hebben we de laptop van G.'s werk nog die we af en toe eens even vast mogen houden (je moet bijna een nummertje trekken, want iedereen wel er natuurlijk op)......
Maar het leed is bijna geleden.
Er is een nieuwe PC besteld en die komt komende week binnen. YES!! Natuurlijk moeten er nog een heleboel programma's op gezet worden, maar da's geen probleem.
Eindelijk weer normaal mailen en niet via omweggetjes. Weer kunnen posten op blogger wanneer ik dat wil en ... nog zo veel meer.
De oude PC gaat naar zolder, naar mijn scraphok, want printen doet ie nog als de beste, en da's voor scrappers toch wel belangrijk.

Hopenlijk komt de volgende post van de nieuwe PO.

Geen opmerkingen: