zaterdag, oktober 13, 2007

Foto's

Om dit soort foto's ging het me dus .....................



Mooie foto's maken, lekker kunnen inzoomen, goeie close-ups maken



Voornamelijk foto's gemaakt buiten, in de tuin en in de buurt



Ik moet nog wel een beetje leren hoe om te gaan met het handmatisch instellen van verschillende dingen maar al doende leert men, zal ik maar zeggen.......

Vandaag was ik gebombardeerd tot fotograaf van R.'s voetbalteam. Ze hadden nieuwe shirts van de sponsor gekregen en dat moet dan even vereeuwigd worden. Verder tijdens de wedstrijd foto's genomen. Deze bijvoorbeeld...


Hier staat Rutger (in oranje shirt) aan de andere kant van het veld, zo'n 70 meter verder, en dan had ik de zoom nog niet volledig gebruikt.......
Je kunt bij wijze van spreke gewoon zien wie er op het andere veld voetbalt.......

2 opmerkingen:

eliane zei

Nou dat is een goede start ! Prachtige foto's en aldoende leert men dus ga zo door !!

Marjolein zei

Mooooooi die foto's zeg!! Enne, ik heb mijn camera nu bijna een jaar, en weet nog lang niet alles hoor!! Werk veel met de kant-en-klare instellingen, maar moet eigenlijk veel meer spelen! Ach.... komt wel goed!