dinsdag, december 25, 2007

Secret Santa Swap

Eindelijk is het dan zover. 1e Kerstdag, tijd om de doos van de Secret Santa Swap open te maken. De doos staat hier al een paar weken maar ik heb mijn geduld kunnen bedwingen en hem niet eerder open gemaakt dan vandaag.

At last it is time, Christmas Day, to open the box from the Secret Santa Swap. The box is standing here for quit some time now, but I've managed to keep it closed till today.



Het is de bedoeling dat iedereen iets zelf maakt, iets koopt voor een bepaald bedrag en er iets instopt waarvan de ontvanger meteen blij wordt.

The meaning of this all is that you send to your secret sister something home made, something you bought and something which makes your sister happy.

Dit is wat ik kreeg.................
This is what's inside the box.............



Thank you, Secret Sister!!

3 opmerkingen:

eliane zei

wat en superleuke verassing Jolanda. Enne......weet je la wie je secret sister is ???

D@nielle zei

Ik denk dat ik weet wie je SSS is hihi maar ik verklap het niet (zie het aan iets zelfgemaakt dat erbij zit nl.) en ik was het niet hoor !!

Andrea zei

Gaaf he, zo'n pakje!
Ik heb elke keer geprobeerd mijn foto's van jouw pakje te uploaden, maar blogger had daar geen zin in :-( En de afeglopen dagen schoot het er gewoon bij in, sorry :-(
Maar ik ben er hartstikke blij mee hoor! Dankjewel!!