dinsdag, oktober 28, 2008

Slechte blogger

Het lijkt alsof er niets gebeurd de laatste tijd.... en dat is misschien ook wel zo.
Ik zit echter niet stil...... Ben druk bezig met scrapkaarten maken.
Je kunt ze zien op mijn andere blog: Scrapsels van jolanda

En wat vind je van mijn nieuwe header?
Gevonden via een blog van iemand anders bij:
Allie Brown

Leuk zijn ze hé. je kunt ook een achtergrond gebruiken zodat je hele blog er leuk uitziet, maar dat wil bij mij nog niet zo lukken. Dan voorlopig maar alleen een leuke header.

Edit: Inmiddels via weer een ander blog toch een leuke achtergrond gevonden die wel werkt, dus ....... Volgende week weer iets anders zoeken, want dan is Halloween voorbij.......

1 opmerking:

eliane zei

ik ben net zo slecht als jij .........tijd lang niks van me laten horen. ben helemaal weg van jouw header en bloglay-out, is dat moeilijk ??????