maandag, november 02, 2009

Oude liefde roest niet......

Wat betekent dat nou weer, hoor ik je denken.... Nee niet wat je denkt...........

Dit heb je er bij nodig........


Ooit,volgens mij nog voor de geboorte van de kinderen (en de oudste wordt over 13 dagen 16!) ben ik begonnen met quilten. En sindsdien heb ik al heel wat quilts gemaakt.
Zoals deze..........


met close-up van een blok.............


en deze, in een speciale techniek.....................

en niet te vergeten deze...... gemaakt van blokken van een uitwisseling. In scraptermen een beetje zoals een swap maar dan met patchworkstofjes....................



En in het allereerste begin ben ik overijverig begonnen met een enorme sampler voor op een tweeprsoonsbed.
Deze dus.................


die dus gewoon al 14 jaar on-af in de kast (of onder een bed) ligt.
Maar nu heb ik alles weer opgezocht en ben weer ijverig aan het quilten.....
Wie weet maak ik 'm af voordat ik weer een tennisarm of peesontsteking heb gekregen (een kwestie van tijd-doseren dus).

2 opmerkingen:

Fleur zei

Het is een langlanglang karwei, maar het resultaat is zo mooi!

Dank je wel voor je felicitaties op mijn blog.

eliane zei

wat een mooie quilts. Idd wees maar voorzichtig want je hebt zo weer last van een tennisarm ( ik spreek uit ervaring..helaas)
Wel een heel werk zeg.