vrijdag, augustus 06, 2010

Eindelijk wireless internetten

Je zal het niet geloven maar wij waren nog één van de weinigen die nog geen wireless internet hadden. En na veel gezeur van de kids (en mij) ging manlief er eens goed voor zitten en..... kreeg de router niet aan de praat :(
Na wat gebel met de mensen van een computerproblemenoplosbedrijf (jaja) kwam er een computergeleerde eens polshoogte nemen en wat blijkt..... ons modem werkt niet zoals zou moeten.
Na een heleboel gebel van mijn kant met de internetprovider bleek zelfs dat ze ons niet kunnen helpen aan een nieuw modem (wij hebben nu eenmaal een ADSL-verbinding, kunnen wij ook niet helpen). Gelukkig bood het eerdergenoemde computerproblemenoplosbedrijf uitkomst en kwamen ze de volgende dag een modem van hen plaatsen, wat we tijdelijk mogen gebruiken, totdat we een eigen nieuw modem (bij een andere internetprovider) hebben. Lief hè!!!!
En zo komt het, lieve mensen, dat ik dit stukje, op mijn eigen laptoppie (bedankt Marjo), wireless op blogger zit te typen.

Ik zeg: techniek staat voor niets!!!

En de kids kunnen hun geluk niet op. Niet meer om de beurt op internet, gewoon tegelijk! De één speelt één of ander spel op zijn eigen laptop en de ander heeft de XBox360 aan de router hangen. Ideaal!! Geen geruzie meer in huize V. Of het moet zijn omdat ze echt niet de hele dag op de PC/XBox mogen.

Geen opmerkingen: